Full rulle

Ja vi har haft ocg har fullt upp hela helgen.. Jag hinner itne skriva en massa om de nu men jag lovar att de kommer en hel del bilder som kommer visa vår helg..

Igår va vi iallafall hos farmor o Knorre o Challehund i Hallsta hela dagen. Idag har vi hunnit med att vara på Björnön med farfar o Marina o Gabbehund och busat och fikat. Eftermiddagen bjuder på kalas och sen ska jag åka till Hökåsen och lämna in kläder.

Nu sover Elliot (snart) och kanske att vi stora ska hitta nått att äta innan vi ska iväg på kalaset... Eller kan man ta en dag med bara fikabröd??

Ska ta och slå in lilla Viras paket nu också för jag VET att de är betydligt roligare att riva i papper än öppna en kartong när man fyller TRE! Så de så!

Hörs ikväll!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0