Friskt

Ja idag har de varit riktigt frikst ute! Såååå härligt! Jag som gravid svettas som en gris och ät sååå nöjd över lite kallare väder! :D Idag va de som sagt riktigt friskt och skönt så lite synd att vi gick in idag. Men Nea o Vira behövde äta lite mellis så jag och Ellito hängde på in., Och vi hade jättekul och busade en massa! :)

Nu ska jag sätta mig framför Idol och fixa alla kort som jagbeställde förut.. Dom ligger ju helt huller om buller!
Och så ska jag fixa en klipp-o-klistragrej till dagis, där Elliots nära och kära finns med som dom sätter upp på väggen så dom små kan kolla på det när dom vill.. Så de ska jag göra nu!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0