Foton!

Henke har fått mina framkallade bilder till jobbet sitt! Ja dom har postutlämning på hans jobb.. Sen såg jag också i portslådan när jag hämtade Elliot att jag hade fått FYRA avier! Jösses täntke jag, måste de verkligen vara 4 avier?
SÅ fick jag mess av Henke: "EN kasse räcker itne för dina bilder, JOHANNA!", ooo när nån säger JOhanna till mig så ska man bli lite skraj! Då är nån arg! ;)
Men iallafall så har mina bilder kommit redan idag så jag ska gå igenom dom (hoppas dom ligger i någorlunda ordning) och sen ska jag böeja och göra album till oss och till Elliot som han ska få sen.. OCH så ska jag ha ett kort som ska sitta på Elliots låda på dagis och så ska jag göra ett kollage om Elliots familj som dom ska plasta in och sätta upp på väggen på dagis så dom små kan spana in familjen när dom vill.. Sen ska såklart månfa fina kort scrappas ordentligt med! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja.när du blir kallad Johanna,då är det allvarliga saker på gång! :D

2009-09-22 @ 13:49:17
Postat av: Sandrah

kul med bilder!

2009-09-22 @ 19:08:17
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Teres

Oj!!! =) Låg de i ordning?!

2009-09-25 @ 21:18:41
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0