Yes!

Jag trodde dagen skulle innebära INGENTING..
ROA en Elliot från att ha tråkigt hela dagen.. INGET roligt jobb faktiskt!
Men nu fick vi nånting att göra!

Marie fråga mig om inte jag skulle på scrapmässan! Och jaaaa de visste jag itne om! Men självfallet ska vi gå dit! :D
Hurra!

Ellito stackarn ramlade ur sängen i morse! :/ Men de gick bra men med ett sånt uppvak vill man ju itne direkt lägaga sig och somna om heller.. Han låg en stund i våran säng men sen blev de mest bus! SÅ idag sov han inte till 8! ;) De märks på honom att han missat två timmars sömn.. han är väldigt trött redan.. Men han får hålla sig.. han ska få käka liiite tidgare idag så ska han så sova i vagnen sen när vi går på mässan.. ÄR min tanke! ;)
Tjing!


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0