Våran stora unge!

Jag blir fortfarande tårögd ibland när jag tänker på våran stora unge. ;) Hur stor han blir och vad duktig han är!

Idag lämnade JAG honom på dagis och alltid ananrs är de pappan på väg till jobbet som lämnar.. Senast när jag lämnade va de jobbigt att säga hejdå och Elliot blev lite ledsen (om än för en väldigt kort stund) och varje gång vi kom dit och hans inskolningsfröken visade sig i dörren så vände han och sprang till mig, eftersom hon betydde att mamman eller pappan nu kommer lämna mig..
Idag va de såå härligt att lämna honom. Han spatserade in, gick rakt mot Lena och fick komma upp i hennes famn. Därifrån sa vi sen hejdå och han gav mig en puss med ett LEENDE och så gick dom in!! *gråt*
Tänk va små saker betyder för en...

Okej att jag är gravid och hormonell, men de här MÅSTE vara en föräldragrej mer.. Ibland kan jag sitta och titta på honom bara när han leker eller läser eller gör nått bus och kan inte annat än att le.. Vilken fin unge vi har!


Storebror Elliot.. :D

Kommentarer
Postat av: Carola

Vet precis vad du menar! Man kan bara tänka på ungen så sprutar tårarna.. o varje framsteg o mysiga saker dom gör, så ler man o gråter kanske en skvätt.. det är underbart att vara förälder!

Snart har du två som du sitter o ler mot o fäller många tårar.. kärleken väller lixom över.. Härligt!! :D

2009-10-09 @ 10:01:40
URL: http://carolalola.blogspot.com
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

De blir stora så fort, man blir verkligen stolt! =)

2009-10-09 @ 12:15:20
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Sådär är jag med. Jag kan bara sitta och titta på Devin ibland, och Vilde nu också då och bara le och bli tårögd för att man fått så fina barn!!

2009-10-09 @ 16:03:56
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Linda

hej!

oj va stor han har hunnit att bli!

missat att du bytt blogg igen:-)

Jätte fin header!

Lite minus för den vita texten här som är svårläst;-)

och grattis till bebisen i magen ( tror jag sagt det på msn...hm...grattis igen annars hehe)

2009-10-11 @ 16:48:49
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0