Trött

Elliot vakande en halvtimma igen efter jag skrev sista inlägget här.. Tog ett tag till innan han somnade så vid 23-23.30 nångång. Sen va jag in till honom 00.50 o 01.50. 02.50 vaknade han igen och låg o grymtade och hostade. Vid 3.10 gick pappan in och sen tog de ännu en stund innan han somnade. Sista två timmarna sov han hela tiden, men trots att han som sagt inte somnade först 23 nångång och vaknat under hela natten så står hans klocka på 7! Att dom orkar dom små är helt otroligt... Mamman va INTE lika pigg...
Pappan fick sova vidare i två timmar, och sen fick jag sova i 1½ timme (TACK) innan de va dags för pappan att åka till jobbet.
Elliot är pigg som en mört idag. Ingen feber men hostar. Nu har vi ätit lunch och jag har precis lagt honom.. Får se hur länge han sover nu då.. om han sover igen lite efter natten..

Min plan var att jag skulel lägga mig i gen nu när jag lagt honom, för jag hade fortfarande huvudvärk när Henke väckte mig vid 11. Men efter lite mat och vätska känns de relativt bra. :)

Så jag ska nog bara sitta ner och ta igen mej lite.. de va en jobbig kväll igår.. hoppas de går bättre ikväll/natt...

Får se sen om vi går ut en sväng.. de är så soligt o fint.. Kallt men soligt.. Så länge inte ungen har feber och känns sjuk så kan vileva på som vanligt.. ;) Och som sagt.. han är pigg och glad och busig idag.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0