Torsdag

Elliot sov till tjugo över sju då jag gick upp och slammrade på toaletten.. Han behövde vakna men hatar när man väcker honom by hand..  ;) Men jag tror han va vaken för han va snabb på att svara där inne.. :)

Nyss så ringde min vän barnmorskan och sa att tiden jag fick va ju egentligen i morgon (jag trodde de va idag) och då kunde vi lösa det i morgon! Så i morgon ska vi få se våran lilla guldklimp! Men de betyder att våran stoa guldklimp måste hämtas från dagis av nån annan både idag (mormor) och i morgon! Så jag ska rinag farmor idag och se om hon kan i morgon.., annars får mormor rycka in igen! ;D

Idag ska mormor hämta Elliot för att jag har ju läkartiden 14.30. Ska bli spännadne att höra vad han har att säga.. vad för åtgärder man kan ta.. För jag har ingen aning. Men lite nervöst är de allt..
henke sa i morse när jag talade o för Elliot att mormor skulle hämta honom och att vi skulle ses senare; "Ja om inte mamam bli inlagd tills på måndag eller så!".. usch nä men så blir de inte! *sådeså*

Jag ska iallafall kika lite på stan idag och sen äta lite lunch innan jag ska till läkaren.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0