RUbrik

Å vi sov i över två timmar på fm idag! haha.. Jag är så svår att få upp när jag väl lagt mig. Därför jag itne kan sova när elliot sover sin halvtimme när han är hemma, för då blir de hela bara värre! Vet iten hur mycket anemin spelar in.. Men iallafall så hoppade jag upp ur sängen (knappast hoppade dock) och gick och hämtade Elliot.
Och han hade kräkts på sin fina nya VIK-hockey-tröja.. ;) NEJ ingen mag/kräksjuka utan bara de vanliga när de gäller Elliot..
Jag täntke jag skulle rinag till BVC och höra om de finns nånting vi borde tänka på.. men jag tror bra de är så att han är känslig helt enkelt.. Hostar han för mycket kan han kräkas, sätter han lite typ i halsen så kräks han.. Så fort han blir lite förkyld kan han kräkas.. OCH varje gång han har haft feber så kräks han..  De blir säkert nån gång i veckan.. Men jag vet itne om man kan göra nånting åt mer än att vänta och hoppas de blir bättre?

Aja vi  tog bussen n er på stan och mötte upp mormor. Vi käkade mellis på donken, Elliot fick en naturell hamburgare i en happy meal, så han fick ju en bok också.. Mormorn fick Elliots strips o lilla colan, och Elliot fick vatten och morötter istället. ;D
Sen gick vi på jakt efter termobrallerna till Elliot. Gick först till Lindex men fansn inga i storlek, sen fick vvi till Nameit/Exit och där va de förvånansvärt DYRT. 499 för ett par termobyxer känns lite väl.. då kan jag ju köpa en hel overall istället.. ;)
Vi gick till kappahl och där hittade jag ett par för 399:-, men som medlem så har jag ju 25% just nu på ytterkläder så de blev väl 300:- ungefär. Helt okej! Så nu kan han ha de så länge innan de blir overallväder! Så hinner jag bestämma mig och köpa en overall också.. :P

Kanske va tur att jag köpte termobraller för de ska ju bli snö i natt/imorgon bitti! :P Fast de lär väl regna bort under dagen iallafall.. men ändå!

Ska göra om min bloggdesign på sikt! Måste filura lite på hur jag vill ha de på min blogg.. Ombyte förnöjer! :D

Kommentarer
Postat av: densan

sweet, då hitta jag hit också =)

2009-10-16 @ 10:44:16
Postat av: Teres

haha - inte helt otippat att man kräks på en VIk tröja ju!



Skämt å sido - jobbigt att han spyr så, hoppas att det växer bort.

2009-10-16 @ 15:45:09
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0