Orosmoment

1. Havandeskapsförgiftning
2. För stor bebis? (Elliot vägde ju ändå 3710 o va 52 lång i v.37+0)
3. Moderkakan ligger lågt fram, kejsarasnitt?
4. Sen är jag hur dumt de än låter orolig över en helt vanlig förlossning.. Jag blev ju igångsatt med Elliot och jag känner de som att jag INTE har nån kontroll om jag nu skulle få värkar ock sånt hemma.. uu..

Jag ska skriva om Elliots förlossnig tänkte jag.. För andras del men även för min egen n när de sen är dags för nummer två!
Så håll utkik efter ett inlägg om Elliots förlossning!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag tycker det är jättespännande att gå och vänta på när förlossningen ska börja och hur den ska börja. Jag tycker du ska se fram emot det istället för att oroa dig, det är så häftigt :)

2009-10-27 @ 10:04:07
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Teres

Håller med Sandrah - försök att se det så! Jag är sååå avundsjuk om du får en vanlig förlossning!



Och det börjar inte bara pang! Värkarna kommer ju lite sakta!

2009-10-27 @ 20:59:06
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0