Musik

Nu har vi precis ätit mellis här.. VI var ute och tog en promenad i fina hösten och fick en hel del fina bilder som kommer senare idag (läs ikväll). De va så skönt ute i solen! :D Men som sagt, de kommer lite kort sen.
Nu väntar vi hem pappa och så småningom ska jag ta och åka ner på stan och möta upp Maria inför bion! :)

Jag sitter här och spelar Elliots bästa musik på datorn! :D Tänk va ungen älskar musik! Han springer omkring och dansar samtidigt som han försöker lägga pussel! :D

Aja, jag återkommer ikväll med bilder från dagen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej o go kväll :) Hoppas ni haft en fin kväll o att allt är bra med lilla i magen också!



Många kramar Jenny

2009-10-18 @ 22:10:42
URL: http://jennyn.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0