Lunch

så har jag intagit lunch.. men jag har inte lyckats färdigställa nån digi-scrap ännu... men jag jobbar på de.. ;) Har iallaflal hittat rätt mycket fint att ladda ner så jag får lite mer inspiration!

Ikväll ska jag ringa bästa barnmorskan ever, och prata om hur vi ska göra med rutinultraljudet.. Som ni alla säkert vet får inte pappsen följa med in och hon tycker detta är patetiskt, så på bästa möjliga sätt försöker hon hjälpa till.. Så som det verkar nu så får Henke iallafall se vårat andra lilla mirakel han också på ultraljudet! Fast då inte på den tiden som vi har bokad på torsdag utan de blir en annan dag (kväll) ;)..
Hur som helst så längar vi efter att få se våran lillasyster/lillebror och vi hållar alla tummar att allt ser bra ut därinne! :)

Nuuu tillbaks till scrappandet! Tjing!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0