Lillungen

Jag har i typ 2 veckor vart jättenojjig över att jag fått  MA (Missed Abortion, ett slags missfall där inte fostrets stöts ut av kroppen direkt). Fick ju det innan Elliot så jag nojjar mig hela tiden.. Jag kände ju av den lille ofta innan, och nu under nån vecka så tycker jag mig inte alls ha känt av honom som innan.. Försökte övertyga mig själv om att om de är så, så skulle jag blöda och så.., men jag vet ju att så behöver de ju inte vara om man får MA, så jag blev inge lugnare av det..
Men nu i veckan så både såg och kände jag lillungen igen och sen varje dag.
Roligast är att ligga i badet och observera magen och dess innehåll när den åker omkring fram och tillbaks! ;)

Idag är det 4 dagar till ultraljudet!! :D

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag fick också MA innan Devin :(

2009-10-03 @ 21:58:37
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Teres

Ja ush vad man nojjar sig. Men skönt att du känner nu!!!



2009-10-07 @ 14:33:55
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0