HÄrliga fredag!

oo jag sov visst bort hela förmiddan! ;)
Jag gick upp med ELliot vid halv 8, medans pappan sov vidare. Sen väckte vi pappan när de va dags att gå till dagis (Pappan lämnar alltid E då han kan för att jag inte ska behöva gå mer än nödvändigt). NÄr pappan lämnat E på dagis så la vi oss och vilade igen, nångång ringde pappans klocka igen eftersom han skulle iväg till jobbet nu men jag sov vidare lite till! Skönt förståss!
Nu är pappan på jobbet som sagt och jag har ätit lite lunch. Ska hämta Elliot sen vid 14 och så får vi nog gå hem och ha lite fredagsmys! Vädret ute är inte så tilltalande för att leka i tyvärr..

Ikväll när Elliot sover sk ajg sätta mig o pyssla med designen igen, får vi se om jag lyckas komma upp med nånting jag känner mig nöjd över! ;)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0