God trevlig höstmorgon!

Vaknade som vanligt i morse! Trots att de inte fanns nån Elliot som skrek efter mig. Men jag bankade mitt huvud i väggen och skällde på mig själv och sa att jag ju inte kunde gå upp nu! Så jag somnade faktiskt om och sov ett tag till! :D Skönt!

Elliot hade sovit 19-06.30 och jag antar att de är ändrad tid på tiden då han vaknade så han sov till 7.30 om vi inte skulle ställt om klockan. Och så hade dom fått honom att somna om i deras säng till 8! Bättre än jag lyckas med! ;)
Får hoppas att de går bra att ställa om honom också.. får jag vill inte gå upp halv 7.. ;)

Aja, Elliot kommer hem igen om ca en timme-1½, och då täntke jag att han skulle äta lite lunch och sen ska vi åka till IKEA. Han får sova i vagnen när vi är där.
Jag ska inhandlal lite hyllor till våran garderob i sovrummet så vi kan utnyttja förvaringen bättre än nu! Behöver ju all förvaring som är möjlig när vi nu måste tömma bebisens rum så vi får göra i ordning där inne.
Vi har ju redan bestämt att de ska vara rött därinne så vi kör på det! KOmmer bli så stiligt!
Men jag tror, till skillnad från Elliots rum att de bara blir rött på långsidorna och att vi kör vitt på kortsidorna.. jag tror de blir lite väl rött annars.. Elliot har ju typ LIME och rött blir ju givetvis en hel del mörkare också.

Vi ska kolla in den säng som vi had ebestämt att mormor skulle köpa till Elliot i julklapp, för den verkar DUMT nog ha försvunnit från IKEAs hemsida... jag hoppas den fortfarande finns.. för den va ju perfekt för han och hans rum.. hm..

Oo nu ska jag vänta tills min usunge kommer hem så jag kan krama och pussa och krama honom igen! :D
Tänk vad man saknar sina små när dom är borta! :D

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0