Fotografering

Ja är nån förvånad över det faktum att jag FORTFRARANDE väntar på att FK ska ringa tillbaks... Suck..

HÄmtade iallafall Elliot på dagis och fotograferingen där hade gått jättebra. Så ska bli spännande att se korten sen! :)

Efter dagis så åkte jag o Elliot ner på stan för att hämta upp bilden på Elliot som vi tog på Åhlens för en månad sen! Och självfallet så blev Elliot supersöt på bilden! ska se om jag kan fota av bilden lite senare!

Hur som helst så va mamman slut i kroppen och täntke åka hem, vilket hon gjorde.. MEN bussen va knökfull! Ståplats hela vägen hem och trångt! Så de gjorde ju min dag.. eller inte.. Mina fogar tyckte inte om ståplatsen..

Elliot va jättegosig här inan vi skulle äta! Jag blev alles paff för han ville gosa o kela! Och de är itne riktigt han.. Han hinner aldrig gosa annars... ;) Så jag hoppas att de inte är nån sjukdom på ingång när han va så trött o gosig..

Nu ska jag scrappa lite.. men vet inte om de blir på datorn eller IN REAL LIFE ;)

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0