brr!

Idag va de -3 när i klev upp vid 8! brrr!! Vi fick också lite bråttom för Elliot sov lite för länge.. ;) Men de är ju skönt förståss.. men vi slängde i ungen frukost och sen cyklade pappan med Elliot till dagis och sen vidare rill jobbet..

Jag plockade fram varmare vantar till ELliot men de gick INTE att få på honom de.. hoppas han lär sig och vänjer sig för han lär ha tjockare vantar sen... Sen funderade jag på om han skulle haft vinterskorna på sig.. Nu fick han ha sina gympadojjor, men de är ju supersvårt att veta ju! :P i morn (eller om de va på torsdag) så ska dom till skogen på dagis och då får han i vilket fall ha på sig vinterskorna..

Jag funderar på att ta mig till Hälla.. men jag borde i sånt fall redan ha vart på väg tror jag.. ;) Om ag ska hinna di t och tillbaks innan jag skulle hämtat Elliot.. Skulle egentligen kollat Kappahl på Hälla om dom hade nå overaller kvar., På stan hade dom några få .. i storleken 98! Alldeles för stort.. :P Fick ju sms om att jag har 25% på alla ytterkläder.. skulle ju vart galant att köpa overallen på de... men, men.. Kanske i m orgon, eller på em..

Sen fick jag ju "vi föräldrazr" igår och i den blev Coops overall bäst i test även i år.. skulle kanske spana in den.. mnen vad jag minns av det lilla jag sett så är den rätt skabbig.. ;) Men de kanske man får leva med... hm..

Kommentarer
Postat av: Olivers mamma Emilie

Såg att du också ska ha en till kotte :D Min son är snart 11 månader och jag är i vecka 14 :D

Roligt med fler som ska ha en till..



Kram från oss!

2009-10-06 @ 11:29:57
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0