Vaken

Elliot som annars aldrig vaknar, eller åtminståne väldigt sällan vaknat låg vid halv nioch grymtade inne i sitt rum.. Såna hära HALLÅ-rop.. "ÖÖÖh!.. ÖhhH!.. ööööÖH!", så tillslut fick jag gå in och täntek ge honom nappen som jag gissade va borta men där låg han med mer än en napp och såg så glad ut. Jag försökte lägga honom och säga gonatt och gå ut igen men han blir jätteförbannad! Sen hör han pappan i köket och säger på en gång "Pappa!".. Och ja jag ska säga vad jag tror.. jag tror att han vaknade till och så hörde han oss prata i köket, och eftersom pappan inte kom hem förns vid 20 idag så hade ju inte E sett sin pappa på hela dagen, och när han då hörde honom vilel han snacka lite med honom.. Så ja.. de slutade med att han fick komma upp en stund och då talade han om att han va törstig, och ja de va han, han drack en hel del och sen gick jag in och la honom igen och han somnade troligtvis om.. ;) om han inte lligger vaken än.. :P

Blir snart sängen för mig också!


Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0