Torsdag

Ja tänk! De är redan fredag i morgon igen! ahh! JÖSSES!

Idag tog vi bussen ner till tågstationen och väl där blev Ellito tokig.. ;) Han skrek tåg och tjöt glädjetjut så de stod härliga till! Han är så goo! Han gillar tåg! "Toooog"! Han blev överlycklig som sagt och ännu lyckligare när vi klev på tåget ;)
Vi åkte inte alls så långt men om E blir så glad så är de ju himla skoj! haha.. ;) Vi åkte till Es farmor som hämtade oss på stationen i Hallsta och så åkte vi ut till Åsby, och skulle shoppa lite blomster till köksfönstret! Fanns en massa söta tomtar såklart! ;) Elliot gillar tomtar men sa "Usch" åt trollen ;) Precis som sig bör.. hehe
Sen gick vi till Åsby kött o vilt, och där köpte vi prinskorv, JULSKINKA, eller adventsskinka som vi så fint säger.. ;) Sen köpte vi den guuuudomligt goda örtskinkan! åh den är sååå god! Jag är inte så att jag normalt tycker nått är såå gott, men den örtskinkan är såååå god! och jag hoppas julskinkan också blir smarrig! :D

Sen åkte vi hem till farmorn och Elliot åt prinskorv o makaroner till lunch ;) Sen skulle han sova,  och när vi är hos farmor är de farmors deal att få honom att somna för vi gör på olika sätt, och mitt sätt funkar inte hos farmor ;)
Men idag funkade inte farmors sätt heller för tilolslut hörde jag o henke hur Elliot tjuter av skratt innifrån rummet och likaså farmor.. HAHA :D Jaja, nä Elliot sov ingenting idag! ;) Men de gikc bra! Fast på vägen hem, sista typ bara minuterna innan vi var hemma var de väääldigt väldigt nära att han somnade.. ;)

Nu tror jag faktiskt att jag ska slänga mig i sängen och läsa.. men jag tror jag ska dumpa den boken jag redan läser för den är lite knivig.. Jag vill gärna veta hur det går och hur den slutar men jag vet inte om ja orkar läsa.. hehe.. Jag tänkte skriva vad den heter.. men ja.. tom de har jag glömt bort ;D
jag får skriva i morgon vad den heter..

Tack för idag!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0