Sooool.. regn..

Ja solen sken inte allt för länge.. :(
Tänk va lite sol kan göra!  Hoppas de kan bli lite mer sol i helgen..

Vi gick iallafall till lasarettet, eller ja där ljög jag ju eftersom vi åkte buss så nära vi kunde komma. ;)
Sen gick vi till rätt avdelning och fick komma in till doktorn snabbt.
HOn frågade en massa om Elliots hosta och kräkningar och tillslut kom hon fram till TVÅ alternativ. Där katten Tage ingick i den ena.. Ja när hon förtsått att vi har katt och att Henke va allergisk som liten så ville hon ta ett pricktest och jag tänkte att de va ju lika väl. Testet visade att Elliot är känslig mot katter! BINGO! :P
Men eftersom jag uppfattat att han blivit så mycket bättre på sista tiden så tyclte hon att ta bort katten skulle itne vara ett första alternativ. För de andra hon funderade på va om E hade Reflux.
Men vi ska iallaflal börja med att avvakta helt eftersom han mår relativt bra nu. Och kommer kräkningarna tillbaks så ska vi ge honom Losec som jag redan fått till honom innan utan at använda. Och skulle de då inte hjälpa med Losec DÅ skulle vi börja fundera på vem vi kunde låna ut katten till i tre månader.. ;) hm..
Ajaj vi tar ett steg i taget så får vi se vart de bär!

Efter lasarettet hade vi bestämt träff med mormor på stan. Jag tänkte de kunde vara bra att ha med mormor för jag skulle kolla efter en jacka.. så inte Elliot skulle tröttna på mig.. ;)
Men förbannad blev jag och hem kom jag givetvis utan jacka.. Ja måste hitta nånting.. eller så får jag rota fram sjuttielva tjocka tröjor... För min jacka är tajt nu.. Bebisen blir supersur så fort jag drar igen den.. ;)

Nu ska jag lägga mig o läsa för mia fogar tar död på mig! Förbannad på de också.. :P IDag kunde bebisen gärna fått vara färdiggräddad och fått komma ut för idag har allt varit jävligt...
aja i morn är de första besöket hos BM sen inskrivningen! SKa bli så skoj att jämföra med Ellito ;) Sen ska de bli skönt att få blodtryck taget och urinprov där jag också tänkte be henne kolla om de finns nå tecken på UVI för de har vart körigt på den fronten också idag.. Jaja skönt iallafall med ett besök!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Carola

Härligt att höra att ni är på rätt väg med lillen! :)



Jag är glad att jag var som mest gravid med båda barnen på sommaren, så jag har sluppit jack-problemet.. :) Men hoppas du hittar nån snart!!!



Fogarna.. stackare, vet ju hur det är.. jag har fortfarande sviter av det, ont i höfterna efter långa promenader.. men men.. jag kan ju iaf röra mig! O det för ju nå gott med sig! :)

2009-11-19 @ 07:12:01
URL: http://carolalola.blogspot.com
Postat av: Sandrah

Usch vad jobbigt om ni måste göra er av med kissen :(

2009-11-19 @ 12:16:33
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0