Sönda-månda

Ja jag täntke jag skulle uppdatera lite!

I söndags när Elliot vaknade efter att ha gått och lagt sig på lördagskvällen med 40,4 i feber va han helt feberfri igen! och de va en heeeelt annan kille som mötte mig på morgonen. Hans gnista var tillbaks i ögonen och han gjorde inte annat än BUSADE heeela söndagen! hihi SKÖNT att de gick över!
På em bestämde vi att vi skulle åka till gammelfarfar en kort sväng för att fira lite pappor och så gjorde vi. De märktes inte alls på E att han vart sjuk i några dagar. :)

Igår fick han gå till dagis och var ju såklart överlycklig över det! :) DÅ fick han ju träffa sina söta kompisar igen och inte minst MOA som han tjatar om hela dagarna.. De som rä lite tokigt ät att han gått från att säga "Mmma" till att säag "Mmmama".. Så ja jag kan INTE ta åt mej när han snackar om mamma hela tiden för jag vet att mestadels är de MOA han säger! :P

I mrogon är tanken att Elliot ska få vara hemma från dagis och att vi ska åka och bada på fm! Sen på em ska jag och Elliot åka ut till mamma Teres o TIndra och få ska Teres sy åkpåse till bebis, + mössa åt E! :-) Ska bli kul att träffa Teres o Tindra för de va väldigt länge sen!

Nu undrar jag om jag ska lägga mig en sväng ovh sova..  Har sovit dåligt och dessutom har Ellito FAKTISKT krånglat i natt.. eller i tiiidiga morse..  och jag sov ju såklart inget där emellan eftersom jag har så svårt att soman igen när jag väl vaknat.. aja.. tur de är bara ibland han krånglar.. :) Oftast sover han ju faktiskt 18.30-7.30 utan nått uppvak.. så jag ska inte klaga..

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0