Lördag

Jag måste fortsätta mitt tjat om feber för idag va de inte bättre.. :/
När Elliot la sig vid halv 19 så hade han 40,4 i feber MED alvedon.. plutten. Vi får hoppas han får sova hela natten och sova bort en massa feber!

Ja jag rä iallafall hemma.. Vi skulel ju på inflyttningsfest idag men jag fick iväg Henke själv (hans vän) så jag inte behövde känna att vi pajjade för nån. Tror Henke tyckte de va skönt ändå att komma iväg!
Så jag har setat här själv sen halv 19 med min cola och is.. ;)
Jag har kollat lite på körslaget fast jag tycker itne de är så himla skoj.. Och nu börjar de en film på fyran som jag funderar på att se.. jag ska nog ialalflal börja får vi se om de är nått att se!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0