Happy face!!

JA tänkn va lite pengar kan göra! ;D Nu har jag gått och väntat på pengar sen den 17 augusti! Och snart snart får jag pengar. TACK FK! ;)

Jag blev så mycket mer positiv på en gång efter samtalet med FK.. Kanske inte så konstigt när man blir pressad o stressad av att inte kunna göra de man vill och behöver och sen självklart pengar.
Nu har ju vi klarat oss utan några problem, men just bara vetskapen av att jag dragit in NOLL kronor senste månaderna gör ju de hela äännu mer stressat..
MEn nu är de på gång och de känns så skönt!

I morgon ska jag och Elliot åka ner på stan och fira med lunch tillsammans med mamma Maria o Amanda! Sen ska barnen få leka av sig nånstans. :-)

Nu ska jag kika färdigt på Efterlyst och sen lägga mig o läsa! Blir en ny bok idag.. Läste ut den andra i går!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0