Grattis min stora älskling

Jag tänker börja dagen med ett inlägg som skulle skrivits igår!

MIn söta sambo och livskamrat fyllde 29 år igår! EN massa grattis!

Även om de  ibland känns som om jag glömmer bort att tala om hur mycket du verkligen betyder för mig så kan de inte mätas på något sätt! Du är mitt allt och lite till!
Jag skulle aldrig komma ur sängen på morgonen ifall du inte fanns.

Du är den bästa livskamrat man kan önska sig (även om du är onödigt sur ibland ) och jag vore ingenting utan dig.

Tillsammans har du ochjag blivit vi! Och VI har tillsammans fått de mest underbara man kan få, ett barn. Och snart kommer vi även att bli tvåbarnsföräldrar tillsammans.

Du och jag kommer gå genom hela livet tillsammans!

Jag älskar dig nu och för evigt!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

så fint :)

2009-11-22 @ 17:51:33
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0