Adventsfika

Första advent idag då, och vädret har vart precis lika grått som senste veckorna... *suck* Dock är de ju hrligt när man får lysa upp med lite ljus!

PÅ em idag kom min pappa och mina bröder med respektive och vi hade adventsfika med skinsmörgås, saffransmuffins, pepparkakor, glögg o julmust! ;) nam nam!
Dom va inte här så länge så efter att dom åkt så kom Elliots farfar med familj hit och fikade. SÅ vi har haft en mysig dag.

I morgon är de stägningsdag på dagis så E blir hemma men Henke är iallaflal ledig så vi är alla hemma i morn.  vet itne alls vad vi ska göra.. Men sen på em/kvällen kommer E´s mormor hit och passar honom medans jag o pappan åker till IKEA o inhandlar vårat nya vardagsrum! Ska bli såååå skönt att bli av med den enorma hyllan och få lite ordning o reda!

Nu ska jag bjuda på lite kort.

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0