Totte bakar

Ja Elliot läser en bok nu som heter "Totte bakar". :D Elliot kallades ett tag för Totte av sin farfar. Och baka gillar ju pappan så de är ju bra.  OO Nu läser han Emma och lillebror! ;D Kanske Elliot o lillebror? Ja vi SKA ju ha en lillasyster förståss när vi ska få syskon. Men de är väl sånt man inte får yttra utan att passa sig. Jag vill iallafall ha en av varje, ochd et står jag för! och det betyder INTE INTE INTE att jag tänker dumpa bebisen om vi får en lillebror istället! Så inga såna kommentarer tack. :P
Vi kommer (när de är dags) bli en perfekt familj vare sig vi får en lillasyster eller lillebror. Så länge Elliot är storebror så är allt perfekt!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hihi vi ville också ha en av varje, men kanske kommer en liten tjej till oss om några år ;) Vem vet. annars är allt toppen nu med!

2009-05-03 @ 15:36:49
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Sanna

Klart man vill ha en av varje! Men självklart går det bra med 2 av samma kön också, men man måste ju så klart få önska.

2009-05-03 @ 19:31:20
URL: http://barbalala-barbalala.blogspot.com

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0