No time

Har vart lite att göra senate dagarna så jag har inte skrivt nått, men men! :)

Idag kom Bart över och kaklade sista lilla i köket så nu är de väl typ helt klart. ;) Sen kom Linda hit och hon och Henke lagade mat, tosk med äggsås som vi sedan åt på balkongen. Elliot sa att de itne va de godaste han ätit i sina dar! ;) Men de va väl första gången han åt de så han får prova några fler gånger sen :)
Vi har även tvättat 3 maskiner mellan varven här, så de hänger tvätt på hela balkongen :)

Vi måste byta de fina halsbandet också som han fick i present, för jag har med hjälp tagit reda på att han inte är Oxe utan Tvilling. SÅ vi måste byta till tvillingen :)

I morn kommer Elliots farmor hit och Knorre så ska vi hjälpa Emil (henkes bror) igen att kika på en villa. Har väl skrivit de förut men Emil jobbar alltså i Kina och har lite svårt att gå på visningar här i Sverige ;)

Aja nu ska jag dona lite med annat!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0