Maj-planering

16 Maj - Till Mariefred med Henkes släkt för att fira Henkes farfar.
17 Maj - Hopptävling på Stora Ekeby/Hopptävling ponny Sura
18 Maj - Besöka dagiset + farmor kommer på besök
19 Maj - Elliot hos gammelfaster Eva kanske så mamma får städa till kalaset
20 Maj - BVC föräldragrupp avslutning + Baka tårtor
21 Maj - ELLIOT FYLLER ETT ÅR! :D KALAS hela dagen!
24 Maj - Arabutställning, Strängnäs - VIll gärna åka! Ska se om jag kan lura mamma! ;)
26 Maj - Både BVC läkarundersökning o spruta + fotografering på porträttstudion. Samma dag, samma tid. Måste ringa och ändra ena..

Är säkert nått mer också.. så då får jag fylla på listan sen ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda 18år & mamma till Mercedes

såg att våra barn är födda på samma dag ;) *roligt!

2009-05-15 @ 13:53:24
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Vi hade också fotografering med Devin samma dag som sprutan och sådär, men det avbokade vi och tog någon dag senare.. ifall de reagerar.

2009-05-16 @ 21:35:42
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0