Kräfta?

Lite lagom solbränd är man ju efter dagens underbara väder! Träffade mormor vid marknaden halv 11 och vi gick lite och kikade och försökte få Elliot att sova. Han somnade inte alls utan låg å spanade på allt kul! :P Så då bestämde jag att vi skulle käka lunch först och sova sen, så vi satte och i skuggan och mumsade. Sen va Elliot helt slagen så han somnade rätt fort sen. MOrmor och jag tog några varv till inne på marknaden men sökte sen upp skugga igen. Sen när klockan närmade sig 13 så gick vi för att kika på Västerås Rodeers! Amerikansk fussboll! Har aldirg vart på nån sån match innan, och ja de är väl en synnerligt lustig sport. ;) SMäller på bra. Men jag greppade inte helt allt som hände, men hur som helst så va de en upplevelse! ;)

Hur som helst så har jag vart en heldag i solen UTAN solskydd! AJA BAJA mig! Jag är rätt röd ja.. och ja de gör rätt ont.. Men, men..

Elliot har börjat hosta lite igen om nätterna, men inget man märker av alls (förutom när han sover dagtid) annars. Inge förkyld eller så heller.. Han fick Ventloline när han gick till sängs, men jag hör honom med jämna mellanrum därinne.. plutten..

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Tur jag typ aldrig blir solbränd :D

2009-05-30 @ 22:03:44
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0