Go lördagsförmiddag

Knasbollen vaknade redan klockan 4 idag och fick efter ett litet snålt försök att få honom att somna om i sin säng komma över till våran där han knöka runt ett tag men sov sen till halv 7. Mamma fick lite sovmorgon till 9 och då skulle pappan gå och sova men han är vaken än. ;) Not my problem!

Idag är tanken att vi ska åka ut till Jo-berg och kolla på Elliots farfar o faster när dom ska hoppa fallskärm! :D Men vi får se om vädret tillåter. Sen ska vi stanna till vid bauhaus på vägen hem och köpa balkongmatta så de blir lite trevligare för oss att vara ute på vår stora härliga balkong! :D

Elliot har gått så fint idag också! Han har gått mellan mamma o pappa och de har gått jättebra! Ska försöka filma senare idag när jag har pappan hemma som hjälp också. :)

See you later

Kommentarer
Postat av: Sandrah

aha fallskärm stod det här ja.. jag läser inläggen i fel ordning ;)

2009-05-10 @ 16:58:30
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0