duktig bebis

Ja nu har vi kommit hem från dagens bravader på busborgen! Träffade två från ena "tråden" på Familjeliv.se som vi hade bestämt att vi skulle, sen va de två från en annan tråd som jag är med i där också, så vi slog oss ihop alla 5 (10) när vi åt lunch och barnen busade sen så fint tillsammans! :)
Tänkte ta en promenad hem men när jag kom ut från busborgen så regnade det och jag tappade sugen rätt snabbt. Så nu tog vi bussen hem och Elliot somnade inte på vägen hem så han skulle få sova nu när vi kom hem. :)
Stopppade honom i säng på en gång och nu har han legat i typ 15-20 minuter och pillat den inne och nu somnat! :) Helt tyst och lugn! De är sååå skönt! Som ni kanske sett på sovbilderna jag visat så somnar han med napp igen. Han lärde sig ju att somna utan och de gick jättebra, tills för ett tag sen. Då blev han bara argare och ledsnare för varje kväll.. lagom kan jag ta att han gråter men de blev till slut för mycket för honom och för mig. Jag försökte att jag var inne hos honom och han utan nappar först.. men de funkar helt klart INTE att jag är i hans rum när han ska sova för de blir bara en MASSA TRAMS. Så då gjorde jag så att jag gav honom nappen och gick ut.. gick jättebra tills nappen rasade ur sängen. SÅ nu får han två nappar och de har gått bra! Och han somnar så snällt och tyst. :) Igårkväll la jag honom halv 19 och han satt och pillade på sina mjukisdjur och napparna tills han somnade vid typ kvart i 20. :) SÅ vi kör med nappar så får vi ta den kampen sen när han är större. Han har ju ändå bara nappen när han sover så..

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0