Dagis?!

Ja när jag kom hem hade vi fått papper om dagisplats! Tänk va stor han är min bebis! Aja försökte ringa nu men de va ingen som cille svara men jag ska ringa i morn bitti och höra om vi inte kan få komma och kolla i morn för dom ville ha svar redan INNAN den 20:e.. Så ja de är snabba ryck.. Men jag antar att vi tackar ja..  :) VI hade dock blivit erbjudna redan från den 25 Maj.. och så stor det och man läste rätt (pappret ligger i köket och orkar inte hämta) att man är betalningskyldig från de datumet man är erbjuden en plats? Även om vi börjar i Augusti? hmm.. de blir de en hel del i onödan i sånt fall.. aja får försöka läsa ordenltigt och sen fråga en massa i morn :)

Sen är de ju också bara EN vecka tills våra lilla bebis fyller ETT år och slutar vara bebis.. :) Vår stora unge!

Idag har vi vart och sjung på Pinglan och jööösses va folk de va.. Jag går inte dit igen klockan 11 för de är alldeles för mycket folk! Å andra sidan ska vi ju börja på på tisdagar nu när E är så stor. :D Vi mötte många kompisar där iallafall så de va jätteskoj!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0