Söndag 8 Mars 2009

Jaha.. Ja idag, och just nu så skulle jag ju haft Tupperware-party men fick ställa in det!
Elliot är sjuk.. eller ja jag vet egentligen inte vad som är felet..
Jag misstänker nästan hjärnskakning.. men jag har inte hittat nån bula eller märke på honom... Han ramlade i backen i går, när jag itne såg så jag vet inte hur han ramlade, men det small bra och han blev ju jätteledsen..
Men i morse vid 5 kräktes han lite i sin säng, sen fick han komam in till oss och somnade relativt lätt och sen sov vi till HALV NIO. Elliot som aldrig sover längre än till 7.. och då när vi vaknade var han fortfarande trött och slö. Men vi gick upp och gjorde gröt som tillslut kom upp, men efter det så fick jag i honom lite till gröt som han fick behålla.. Sen har han alltså vart så trött. han somande igen vid halv 11. Sen åt han lite som han fick behålla och nu sover han igen.
RIngde sjukvårdsupplysningen och hon sa att han skulle haft en bula eller så om han har hjärnskakning, så hon trodde mer på nått litet virus, läs kräksjuka.  Men kräks man inte mer, och intentivare då? Han är inte lös i magen heller..
Har fått höra flera som vet där de blivit hjärnskakning utan bula..
Aja.. vi får se hur länge han sover nu och hur han är när han vaknar..

Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

uschdå, hoppas han blir bra snart!

2009-03-08 @ 14:06:52
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter inte vidare, hoppas det blir bättre snart! Men nog borde de väl kunna få en hjärnskakning även fast det inte finns en bula, det måste ju helt bero på hur de landar i fallet.

2009-03-08 @ 15:46:05
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Men man kan ju få hjärnskakning utan bula! Var en unge på 9 mån som fick det som var på öppna förskolan. Ingen bula där inte.

2009-03-08 @ 20:42:36
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: lisette

klart de kan få hjärnskakning utan bula.. dumt att säga så ju.

2009-03-09 @ 10:29:16
Postat av: Anna

Först ett tack från William! :-)



Och sen hoppas vi såklart att Elliot mår bättre idag och att det inte var något allvarligt!

2009-03-10 @ 11:15:38
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0