Måndag 23 Mars

Babysim idag! Gick superbra som vanligt! Så himla kul! :D Idag gjorde vi dubbeldyk och sen fick dom dyka själva från en lite högre madrass. Innan så mötte vi upp Tindra o Teres och Anna o Nova som vanligt och åt lunch.
Sen tog vi en sväng på stan.
Vi åkte hem sen och Elliot röjde som satan överallt! Jag har plockat leksaker överallt när han somnat! hehe :P Men kul hade han! :)

Sen gjorde vi som vanligt när han skulle sova, jag la han och gick ut. Hörde hur han levde runt lite därinne, snackade och grymtade nångång. Jag småkikade och såg att han både reste sig upp isängen och satt och pysslade med sin snuttis, men jag gick till datorn och efter ett tag så somnade han! Och när hjag skulle stänga igen dörren så kollade jag på honom.. och m an kan tro att han tjuvkikat på pippi långstrump! haha Men så söt han är. :)


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vad är dubbeldyk? :)

2009-03-24 @ 09:40:27
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anna

Så söt :)

2009-03-24 @ 11:36:55
URL: http://annahanell.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0