Lördag 7 Mars 2009

I natt hade vi inte vår bästa natt.. men trots det så vaknar Elliot med ett solsken. VARJE dag är han såå himla glad när han vaknar.. Han slår upp ögonen och i samma sekund slänger han sig runt på mage (om han itne l igger på mage redan) och sen är han i gång och skrattar och gosar och myser.. SÅ visst är mornarna så himla mysiga, hur än nätterna är!

Sen har vi hållt igång på fm och busat och tränat på att stå och gå. Sen åt vi lunch och Elliot va helt slut, han satt nästan och somnade vid bordet och det har aldrig hänt tidigare. Eller hja de hände i går också och idag, men innan det så har han aldrig somnat nån annanstans så där.. eller varit på väg..
Så nu sover han sen dryga timmen, skönt! Jag har passat på att käka lite och vilat lite och surfat lite! ;)

Ikväll är de ju Andra chansen också i melodifestivalen! :D Fast de är rätt drygt med alla röstningar hit o dit.. Aja, lite muuuusiiik är ju alltid trevligt dock! ;)

Undrar om jag inte hörde Elliot nu... hmm.. *lyssnar* hm.. kasnke itne..
HUr som helst så ska jag fortsätta städa lite nu! Jag ska ha Tupperware-party i morn så jag måste ju städa undan lite ;) LBir ju lite skit här å där när man har barn! Leksaker lyckas hamna ÖVERALLT!

Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

Vad duktig han är som har gått några steg :) Eira har inte ens börjat krypa.

2009-03-07 @ 13:09:58
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0