Sommar o sol o BAD

Ja vi har vart ute på fm i poolen här på gården och badat och lekt! Nu har Vi ätit lunch och Elliot ligger och sover! När han vaknat så ska vi ta vårt pick och pack med oss och åka med Anna o Nova till Björnön och bada och busa! :D Så kul och så skönt!

Igår kväll var jag och Marie nere på stan och Rix FM festivalen. De är ju Cityfestival i stan så vi kikade lite på knallarna och lite sånt också. På dagen igår va vi ner med barnen också, och Elliot somnade inte förns HALV TRE på em. Jag försökte få honom att sova från de vi gick hemmifrån vid typ halv 12.. Men han ville INTE .. Sen tror jag värmen gjorde sitt.. svårt att komma till ro när de va så varmt. plutten!
Aja, han sov iallafall skönt heeela natten till haalv 7 i sin säng och sen tänkte jag vi skulle ligga och mysa lite i våran säng men vi somna allihopa och när jag kollade klockan så va hon fem över åtta! :D SÅ de va skönt!

Nu som sagt ska vi strax åka till Björnön så jag ska fixa de sista innan Elliot vaknar! Bilder kommer ju säkerligen ikväll! ;)

Ha en underbar sommardag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som ni har underbara dagar! Hoppas denna fredag blir lika fin!

Kram på er

2009-06-26 @ 13:18:17
URL: http://creyla.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0