Sol, sol, bad, sol, bad, sol, sol

I morse tog vi som sagt bussen ut till Hökåsen för att leka och bada med Teres o Tindra och Anna o Nova!
När vi kom till Hökåsen så gick vi in en snabbis på ica först och köpte lunch till mig ocgh Elliot. Teres hade gjort sallad, men med bönor och oliver.. Och de är ju inget som faller mig så bra i smaken! ;) så jag köpte mig egen lunch, potatissallad och rostbiff! MUMS.
Innan lunchen så badade vi med barnen och dom tyckte alla tre att de va så skönt!
Efter lunchen så blev alla tre små slitna och trötta så Anna o Nova åkte hem och jag väntade lite till för de va nån som sa att bussen skulle gå om n halvtimme... ;)
Sen gick jag till busshållplatsen ovh väntade.. och väntade..... ååå väntade..  ingen buss kom.
Så kollade jag busslistan i busskuren, och då hade denna nån missat att vissa bussar inte åker under sommarn..;)
så jag satt i en timme och väntade på bussen, TUR att de fanns träd som skuggade! ;D
När vi kom hem så stannade vi ute med grannarna och lekte i sandlådan. Sen när dom gick in fortsatte vi till poolen och tog ett dopp innan vi gick in! Uppskattat av Elliot!

I morn  bär de av till  björnön med Henkes faster och kusiner! Ska bli skönt och skoj!

Nu blir de lite bilder från dagen!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0