Packning

Idag har Elliot vart hos faster Eva så vi har kunnat packa och dona ifred. De är ju stört omöjligt att packa ner saker i väskan när Elliot är hemma! Om han itne river ut allt så SKA han promt vara INNUTI väskan! :D

jaja de hade gått så honmla bra hos Eva, och Elliot sov 2½ h på eftermiddan där... förstår inte.. varför kan han itne sova så när jag är hemma med honom? :P
Aja han sover iallafall bättre på mornarna nu ändå. I morse vaknade han 7 i sin säng! SKÖNT!
Sen somnar han så fint alles själv på kvällarna! Jag blir alles rörd som mamma! Efter de att vi borstat tänderna sätter jag honom i sängen, går och drar ner persiennerna, och sen lägger jag ner honom på kudden och säger gonatt och så, sen går jag bara ut. Han ligger där inne och snackar ibland och myser innan han somnar, vbilket inte brukar ta länge alls!
Han är så duktig! Och sen sovning hela natten och i morse till 7! Man har ju inget att klaga på som fförälder då!

Idag har Elliot dessutom gått omkring en massa! Han är så  rackarns söt när han går omkring!

Nu ska jag ladda upp lite bilder och sen ska jag nog hoppa i säng! I morn blire att gå upp tidigt för tåget går halv nio!
Vi åker alltså till stugan i morn! Ska bli sååå skönt! Jag kommer försöka blogga lite så jag inte är helt lost! ;) Vi kommer ju vara borta ett tag!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Skönt att det funkar bra. Så gör vi med, lägger honom i sängen säger god natt och går ut.han ligger o pratar lite ibland med sin kompis han har i sängen och ibland slocknar han på stört =)

2009-06-09 @ 12:50:07
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0