Ja idag har Elliot gått runt alles själv! Så duktig! Så kul när han börjar bli mer modig. han har ju vart himla feg bra länge nu. ;)
För dom som inte vet då började han gå och släppa taget redan när han va typ 9-10 månader, men han damp i dacken rätt hårt några gånger och sen dess har han vart som klistrad vid mitt finger! Men idag på Pinglan så gick han så fint. Jagade efter Nova! ;)
Som sagt så va vi på pinglan idag och sjöng! ELliot och Nova va högt och lågt ;) Inte still i mammornas knä inte nej.. Men de är så kul att se dom små! Dom blir så stora!

Nu ska jag genast sova!  I morn åker jag och Elliot till Hallsta där farmor kommer och hämtar upp oss, sen kör dom mej till Strömsholm och hästtävlingarna och så får Elliot vara hos farmor under dagen! Sen hämtar dom mig igen på kvällen så sove rvi över där, så de inte behöver bli nå krångel med Elliot och hans soveri. :)
Aja nu lär jag sova.. Alles för sent uppe!

GONATT gott folk!

Kommentarer
Postat av: Svea

Åh va kul! Svea har också släppt taget nu! :-) Hur stolt får man bli?

Postat av: Hanna

duktiga lillkillen! ^^ inte kul att ramla och slå sig, "bra" att han lärde sig av sitt "misstag" och tog det lugnt efter att ha ramlat... min prinskorv verkar då inte lära sig, bara upp igen och göra samma sak igen! =/ galnig!



hoppas ni får en fin helg! kram

2009-06-05 @ 22:36:47
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Carola

Va roligt att han knatar omkring nu.. nu får du jaga pojken.. ;D Fin o somrig blogg annars.. O va stor Elliot har blivit! :) Kramar

2009-06-05 @ 22:49:00
URL: http://carolalola.blogspot.com
Postat av: tessan

va skojigt =) ser ju så himla skoj ut när de går omkring =)

2009-06-07 @ 11:45:24
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0