Det finns stunder i livet..

Tack ni som kommenterade om mina digiscrap-alster! :D You made my day!

Igår fick jag sovmorgon och sov till 10 kan du tro! :D Så skönt, sen på em fick pappan egentid då jag tog Elliot med mej ner på stan. Skulle ihandla shorts till mig själv! INGEN lätt match ;) Men jag hittade iallafall ett par!
Elliot fick kalsonger så han kan sova svalt ;), och så hittade jag typ skaljacka och byxa på rea på åhlens så han fick ett set som han typ kan ha på dagis sen! :)

Idag var planen att jag skulle promenera ut till Hökåsen till Teres o Tindra.. MEN de han bli över 23 grader redan innan klockan 8 så jag bytte taktik, så de får bli bussen istället!
Vi ska som sagt till Teres o Tindra och bada och mysa och leka! Anna och Nova kommer också!

Nu ska jag packa vårt sista och sen släppa loss elliot som sitter i stolen och äter.

tjing!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0