Är de en vanlig dag?

Nej de är ingen vanlig dag för de är Hannas fördelsedag! HURRA HURRA HURRA (till mej själv!)

Och jaaa vad fick jag i morse på sängen i paketet?? JOoo Mobilt bredband! Så nu kan jag blogga flera gånger om dagen om jag vill även fast vi är i stugan mitt i skogen! ;) Eller ja mitt i skogen va ju å ta i.. De är ju i ingenstans men stugan ligger ju precis vid vattnet. Men ja.. skogen är ju rätt nära också! ;)

Aja Elliot ligger och sover en stund nu, han vaknade så himla tidigt! Jag som hade hoppats på att han skulle sova ännu längre nu när han hade rullgardin som gör de jättemörkt. Men de är väl säkert ovanan också att sova där inne.. De är ju inte hemma. :)

Idag regnar de tyvärr en hel del.. Så vi får se vad vi kan hitta på efter lunchen.. Kanske får dra på regnkläder och gå en prom ändå.. beror på hur mycket de regnar.. Just nu är de bara finfinfint regn som faller.. hm

See you later...

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Grattis!!

2009-06-10 @ 11:05:38
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en riktigt fin dag med många presenter! ^^



Kram

2009-06-10 @ 11:14:25
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Lina

GRATTIS!!!

Det var väl en passande födelsedagspresent! Trist att det regnar på din dag bara...håller tummarna att det håller uppe lite så ni kan ut och gå en sväng...

Fira nu ordentligt med god mat och dricka!

Kram Lina

2009-06-10 @ 15:04:15
Postat av: Carolina

Vinnaren är nu korad i tävlingen om ett presentkort från Barntrygghet.se - blev det du? Kika in och titta, och tävla gärna i övriga tävlingar om du inte redan gjort det! ;) Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram Carolina

2009-06-10 @ 19:46:42
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Elliot

Gjatis Mamma du äj snel mama. Jag elskar dej. Dadda jälper mäj skjiva jag äj vaken i smüg ner du sovej. Dadda loves you to.

2009-06-10 @ 22:58:11

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0