Vagn igen

Jaa jag har gått och köpt mej en ny vagn! De bidde en Phil & Teds! En med syskonsits för senare. Först ska den användas som singel till Elliot tills lillpyret kommer och då ska den användas som syskonvagn, och senare som singelvagn igen till lillis! Kommer nog bli kanon!
Mjukliften till den är dock MINIliten så den har jag skippat. Jag har ju lite tid på mig att filura ut nått bra.. Antingen en annan mjuklift eller om man kan pula ihop en egen kanske.. på nå sätt.. aja de visar sig!
Iallafall så skulle vagnen dimpa ner om 1-2 veckor! Spännande!!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Sådär gjorde vi också. Hade den som singel först, sen syskon och sen ska vi ha den som singel igen

2009-07-31 @ 12:24:15
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Ninni

Vi har också den vagnen och den e verkligen smidig som tusan... Tänk bara på sen när ni ska pumpa däcken att inte pumpa de för hårt för då hoppar slangen lätt ur... De sa dom till oss när dom pumpa den, sen gick vi ut och då hoppa skiten ur, jahapp tänkte vi, vilket bra råd hon gav oss sen gör hon så själv hahaha

2009-08-04 @ 12:14:43
URL: http://ninniyesthatsme.blogspot.com/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0