God fredagsmorgon!

Även idag har Elliot sovit bra! De är så skönt. "Bara" halv 8  i dag men de är väl mer än godkänt!
Just nu springer han omkring och bara hittar på bus. :)

Idag runt lunch kommer gammelfarmor (Henkes farmor) och hälsar på lite, så vi blir inne på fm och så gå rvi ut i solen på em! Bara molnen håller sig borta så vi får lite sol. :)

Ringde nyss till Elliots dagis idag IGEN. Har ringt hela veckan men aldrig nån som svarat. SÅ jag ringde min handläggare som jag skulle ringa om jag hade nårga frågor.. Hon sa ring på måndag då är alla på plats... Jaja vi har bara inskolning från den 5:e (på onsdagen) så de är ingen fara.. INTE stressa! ;) Men om jag inte fick tag på nån på måndag så skulle jag ringa henne igen så skulle hon hjälpa mig.. :)

I mrogon ska jag, Elliot o mormor åka till Sala och kolla på hästtävling! Körning som jag aldrig sett live innan, det ska bli spännande! :) Sen ska vi träffa Berta också! :D Finns ingen snällare än Berta!

Nu ska vi fortsätta busa här!

Kommentarer
Postat av: Mamma till juvelen Ajdin

Hej,hej.

Nu har jag lagt ut en bild på min liten :) Vill du se honom kika gärna in :) Jag vet att det dröjde ett bra tag men men..

Allt bra med dig annars?



Kram

2009-07-31 @ 10:28:46
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Du kommer nog bli jättenöjd med vagnen, det har jag varit :) Så himla bra. Men ja, leta efter något annat du för Vilde är ju bara 3 månader och han får inte plats :/

2009-07-31 @ 12:11:29
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Elin

Å, har inte vart inne här på länge så kommer Andreas och berättar att det är en liten till på G. Var tvungen att kika in direkt ju :) Stort GRATTIS!!! Hur mår du? Vad säger Elliot?

Superfin overall ni köpt till den lill* också :)



Kram Elin

2009-08-21 @ 13:11:27
URL: http://narvitvablirtre.blogspot.com

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0