Detta fält måste fyllas i

Det gick så himla bra på förskolan idag! Personalen va jättetrevlig och verkarde verkligen kunna sin sak och ta väl hand om dom små. Lokalerna är ju helt nya och fräscha  och perfekta. Dom har en nånting med hälsoinriktning, och är ute mycket och mycket lek och rörelse och så där.. och de är ju också bra! SÅ ja, utan tvekan blir de Soltorpet som blir vårt första val! Tror inte ens jag tänker gå och kolla på Östra... har ju vart där med Marie och hämtat tjejerna så lite har jag ju sett och så..

Och så skönt idag att Elliot verkligen är sig själv ifgen! Vi har haft så kul och och busat och skrattat som tusan! GUD va jag har saknat min glada unge när han har varit sjuk! I love having him back! :D

Jag sitter nu och ska skriva pappret om ansökan till våran bebis.. känns lustigt.. Tänkt våran lilla bebis.. på förskola! oj oj!
Aja bäst att koncentrera mej på de nu! Hejs!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Skönt att det verkar bra.. på Devins dagis är det också lite uteprofil typ, ute mycket i skogen och så =)

2009-01-30 @ 22:26:28
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Carola

Åh på Linas dagis.. vilken avdelning var ni på??

2009-01-30 @ 23:27:46
URL: http://carolalola.bloggspace.se
Postat av: lentemo

Våran Moa ska oxå börja på soltorpet :) Super bra förskola är det :D

2009-02-03 @ 12:47:28

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0