Tröttmössa

Jaa jag är trött! Men får skylla mig själv! ;) haha

Elliot har åkt till sin farfar och jag ahr fått upp trädet på väggen med hjälp av en blyertspenna! jag har också hunnit grundmåla stammen! Trodde de sjkulle ta mycket längre tid! Men jag ska nog itne säga för mycket! ;)
Jag har lite paus nu för de blir såååå skitvarmt inne i kammaren! Jag har en sån där "arbetslampa" och gissa om de blir varmt..., *puh* Men man ser bra! ;)

I morgon bir det IKEA för hela slanten! Inhandlas till Elliots rum, Expedit hylla (4x4 rutor), malm byrå, båda i vitt såklart! Och sen lite småplock som lådor och tavelhyllor o sånt.. :) Tror ELliots rum kommer bli så fint! och så kammaren också!  Allltså för er som inte vet så är Elliots rum rätt litet och innanför hand rum är de en klädkammare som NÄSTAN nästan är lika stort som rummet. Så i själva rummet ska de altlså bli GRÖÖÖÖÖNT, äldre folk skulle nog säga skitgrönt ;) eller neongrönt kasnke.. men riktigt GRÖNT, med vit inredning. Och så i kammaren innanför rummet så målar jag ju trädet, och så ska de vara grön heltäcknningsmatta där inne + en lampa som ser ut som en sol (från IKEA)! :D Ja SJÄLVKLART får ni se bilder sen!

Nu ska jag nog sätta fart igen och måla trädkronan och sen äta lite lunch efter dte!

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - TÄVLING i min blogg!

Den lampan har eira med! Så fin!



Hoppas ni blir klar snart så man får se bilder! Det låter som att det kommer bli jättefint!



Missa inte tävlingen i min blogg! Elliot skulle väl inte säga helt nej till en ny filt? :D

2009-01-06 @ 12:27:21
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Åza (MrsCaroloine)

Vilken fin ny blogg, kikar in lite. Vilken rolig julklapp Elliot hade fått av sin farfar, ska tipsa mamma och pappa om det som doppresent till Olivia. Hoppas allt är bra med er! Ser fram emot att se bilder på rummet!

2009-01-06 @ 19:56:10

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0