Storsovare?

Ja nån storsovare har vi nog inte.. Idag skippade Elliot sin förmiddagslur och va vaken till lunchen och sover nu så gott.., Får se hur länge han sover nu då.. Min dröm är ju två och en halv timme! haha Och så kan vi ha så varje dag sen och så kan de hela sluta med att rackarungen sover hela nätterna så morsan slipper vakna och proppa in nappen osv..  Jag vill ha våra gamla nattrutiner tillbaks!

Sen när han vaknat, och beroende på hur länge han sover, kasnek ska han äta igen också, så ska vi iallaall gå ut.. SOLEN skiner och de är VARMT ute.. skumt.. från 10 minus till, ja va kan de vara.. typ 5 plus i allafall tror jag..
Funderar på att gå en svägn till hälla och toys r us.. Jag har en sak som jag täntker köpa till Elliot. Sett många som har dom och dom verkar jättebra. En sån där giraff . haha jaa så va de jag som skulle förklara.. Jag såg iallafall denna innan jul inne på Maxi så jag kanske kollar där först.. Känns som om de kan vara billigare där? hm..
Men om jag skulle våga mej på en förklaring så är den ganska hög giraff som man kan stoppa bollar i munnen så åker dom ner igenom den haha.. :D och så är den res-vänlig, och med det menar jag inte att den ska med när man reser bort, utan att den inbjuder till att resa sig med hjälp av den! Vi har lite kasst med inbjudande res-saker hemma.. ;)

Nu ska mamman äta lite mat medans barnet sover. Pappan ska precis iväg till jobbet också..

tjing!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0