Sova middag?

Vad är det? Helt otroligt.. Elliot va jättetrött nyss (trodde iallafall jag) Vi åt lunchen tidigare än 11 för han va så trött och så skulle jag lägga honom nu efter maten.. ICKE... Så nu ligger han och leker igen på golvet! HUR orkar han? Min huvudvärk blev amingen värre när han "talade" om för mig att han inte skulle sova..

På lördag ska jag ha sovmorgon har jag bestämt .. får se vad min söta sambo säger om det.. Han kan få ha sovmorgon på söndag, men då får han också ta hela natten till söndag.. de borde ju va en bra ide.. så vi båda får sova nångång.. Eller ja.. jag TROR och vet ltie grann att han sover betydligt bättre än mej om nätterna.. klart han vaknar han också.. men nog inte alls alla gånger som jag,.. för han behöver ju inte. :)

Har skruvat halva byrån och den är större än jag trodde! Härligt! Ska bli skönt att få en byrå till Elliots kläder så man har lite mer överblick över dom..

Nu ska jag gå och göra mej ett STORT glas saft med IS.. sen ska jag sätta mig och hoppas Elliot blir trött och vill sova snart..

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0