Sömntuta

Elliot sov i två timmar på em! TÄnk om jag hade vetat att han skulle göra det!! Då hade jag ju lätt kunnat sova i tvåååå timmar.. hm dumt! ;) Aja, jag fick lite gjort och fick även lite ensamtid så jag ska inte klaga!
Sen lekte vi i typ en timme och så fick han välling och sen somnade han IGEN.. i mitt knä! Tussen! Han är nog inte helt kry ännu.. Men febern höll sig borta hela dagen och allmäntillståndet va mycket bättre än nån dag senaste veckan! Han skrattade och busade och snackade NÄSTAN som vanligt! :D Jag har saknat min skrattande bebis!

Jag har lagt ut en hel del igen på tradera, http://www.tradera.com/auktioner/TRUEhannapanna

Sen ska jag också lägag upp lite bilder från idag!

Kommentarer

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0