Soltorpet

Natten va väl rätt ok förutom att Elliot vaknade vid typ 2 tror ja klockan va... men han somnade fort i våran säng och så sov vi till halv 7 så han började hosta sån hosta han hostade förra omgången när han hostade! Sån där hemsk hosta som tar luften ur han.. :( men de blir bara hosta när han sover.. hm..

Pigg igår och idag är vanliga Elliot tillbaka igen så vi ska gå till förskolan som bestämt och kika! SKa bli spännande! :)
Så nu ska jag klä mej så jag bara har elliot att klä när han vaknar! Hejs!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Sån hosta har ju Devin också nu.. bara på nätterna :(

2009-01-30 @ 10:20:05
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Maria

sv: Ja jag tror att jag är sjuk...hahahaa jag har mått illa sedan igår fast jag inte är sjuk. skrattar För jag mår ju bra förövrigt!!



Har ni det bra där på andra sidan backen?

2009-01-30 @ 12:45:59
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0