Skitdag

Det här är en jävla skitdag! Man orkar inte hur mycket som helst när man bara är människa..  men bebisar.. dom kan INTE bara vara människor.. som är nån härlig blanding med nånting annat.. nått tufft.. som ORKAR allt..

Jag ska väl inte klaga för Elliot är allitd annars jättegla och nöjd.. MEn idag är INGENTING rätt för honom... Jag har väl fått allt på samma dag (och natt) med Elliot istället för utpspritt på flera.. Bara hålla andan och räkna till 10 och sen börja andas igen.. huvudet spränger men de spelar väl mindre roll för min älskade unge..

Kommentarer
Postat av: Lina

Nej, usch vilken natt/dag ni har haft :( Hoppas verkligen bara det är något tillfälligt...som du skriver så kan det ju vara tänder på G. Ett tips är att busa med Jotte och böja honom bakåt med huvudet, då ser man ganska bra in i munnen om det är någon på G...hoppas du fattar...förklaringen var väl inte den bästa...



Hoppas i alla fall att ni snart får sova och att din huvudvärk försvinner...



Kram

2009-01-15 @ 13:28:47
URL: http://fam.tennare.com

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0