Rubiks kub

Som jag skrev litegrann i går så va Elliot feberfri igår! Men han va rätt sliten ändå, fast han busade en hel del! Idag skulle vi åkt på babysim men vi hoppar över de idag,.., ska se om vi kan bada nån dag senare i veckan. Sen på sena eftermiddan i går kom Ellitos farmor och Knorre hit och Knorre och pappan fixade de (nästan) sista inne på Elliots rum.., Lite lampknappar och en extra kontakt och lite hyllor!

I går kväll så vaknade Elliot med jämna mellanrum och när vi gick och la oss vid 23, så förv äntade jag mig att jag snart skulle få springa upp! Hör å häpna så vakande jag 5 i morse av katt(fan) och så fick jag lov att gosa med honom och när vi väl lugnat ner oss och katten typ sover, då kommer de en traktor(fan) och skottar snö! Ja trodde iallafall jag! Och så länge som han höll på i morse så trodde jag de va MASSA snö! Men de va INGENTING.. Snöslask sa henke.. Aja tillslut somnade vi om igen och vaknade strax innan 7 av Elliot!!! :D SÅ skönt!

Jag ringde för en timme sen till Soltorpets förskola! På fredag ska vi alla tre gå dit och kolla läget! Usch att vi har en sån stor pojke att man måste börja prata dagis! OTROLIGT och overkligt..

Just nu hör jag mina tokpojkar busar inne i våran säng.. heehe gosisar!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Tiden går som sagt alldeles för fort :(

2009-01-26 @ 14:09:26
URL: http://sandrah.blogg.se/

Har du nått att säga mig:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig)

Har du en egen blogg?:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0